czwartek, 16 lipca 2015

SPRAW, ABY TWÓJ DOM BYŁ BEZPIECZNY!

Jeżeli śledzisz mój profil na instagramie to z pewnością wiesz, że niedawno kręciliśmy nasz pierwszy filmik! Jeżeli jeszcze nie śledzisz to koniecznie zacznij. (Dziewczyny! Tam Maciek pojawia się zdecydowanie częściej niż na blogu więc wyczekujcie fotek z backstage'u naszej pracy! :D) 

Stwierdziłam, że skoro można w kilkadziesiąt sekund przekazać w skrócie treść, która wymagałaby sporo tekstu to warto w ten sposób umilić posty moim czytelnikom. Zabraliśmy się więc do roboty:


fot. Maciek Kowalski

Filmik przygotowaliśmy we współpracy z Magdą (jej prace możecie podziwiać TUTAJ), przedstawia nową ofertę Orange "Inteligentny Dom", która skierowana jest do osób poszukujących nowoczesnych rozwiązań dotyczących kwestii bezpieczeństwa domu. Sporym ułatwieniem jest dostępność do aplikacji na wszystkich urządzeniach mobilnych - pełna kontrola, zarówno w domu jak i poza nim! 


Tematem zainteresowałam się zupełnie niedawno. Stwierdziłam, że skoro remont mieszkania dobiegł już końca to czas pomyśleć o zabezpieczeniu tego, co posiadamy.

Rozpoczęłam więc poszukiwania idealnego produktu.

fot. Magda Widenka

Tak właśnie natknęłam się na ofertę "Inteligentny Dom". W ofercie znalazłam m. in. produkty chroniące przed włamaniem oraz ochronę przed katastrofami w postaci pożaru.

Coś, co sprawiło, że przekonałam się do tej oferty jest fakt, że mogę zdalnie sterować np. oświetleniem w moim domu. Aplikacja na telefonie pozwala użytkować produkty z każdego miejsca (jedynym warunkiem jest dostęp do internetu).

fot. Maciek Kowalski

Póki co, nie określiłam jeszcze na które pakiety ostatecznie się zdecyduję ale oferta jest bardzo ciekawa więc postanowiłam już teraz zaprezentować ją na blogu. Planowałam szczegółowo opisać Wam każde z rozwiązań jednak projekt nad którym obecnie pracuję pochłania sporo mojego czasu. Jeżeli również planujesz zwiększyć bezpieczeństwo swojego domu to zerknij TUTAJ i dowiedz się więcej na ten temat. Ja z pewnością szczegółowo opiszę produkty, gdy tylko stanę się ich szczęśliwą posiadaczką!

fot. Maciek Kowalski

2 komentarze :

  1. Mało, mało! Produkt już znamy :) Więcej aktorów poprosimy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, aktorzy jeszcze się wstydzą troszkę! ;) Masz może któryś z tych produktów u siebie?

      Usuń