niedziela, 19 lipca 2015

OSTATNI POST NA BLOGU

21 grudnia 2014 roku pojawił się tutaj pierwszy wpis. Zakładając bloga chciałam zebrać w jednym miejscu informacje mające pomóc czytelnikom dokonać wyboru pomiędzy domem a mieszkaniem oraz zdecydować, czy pomoc pośrednika nieruchomości bądź architekta wnętrz jest niezbędna. 

Dzisiaj piszę ostatniego posta na www.dk-homestudio.blogspot.com.



Na blogu krok po kroku dzieliłam się zmianami jakie zaszły w moim mieszkaniu. W ten sposób stworzyłam serię zdjęć "before&after" które teraz są świetną pamiątką. Dzięki blogowaniu poznałam sporo wartościowych ludzi - zarówno podczas spotkań z innymi blogerami jak i poprzez kontakt z czytelnikami. To Wy w swoich wiadomościach uświadomiliście mnie, że interesuje Was o wiele więcej niż tylko te informacje, które zamieszczane są na blogu.

Dlatego właśnie postanowiłam wprowadzić pewne zmiany i przestać prowadzić tego bloga. Czasem tak jest, że trzeba poświęcić jedno, aby osiągnąć coś innego. Blog www.dk-homestudio.blogspot.com stał się inspiracją do kolejnego projektu nad którym aktualnie pracuję i temu poświęcam większość swojego czasu. Mimo to, blogowania nie porzucam - już niedługo napiszę więcej na ten temat! ;)

Jedno jest pewne - zmiany są dobre. 

8 komentarzy :

  1. Czyli jednym słowem niebawem będziemy oglądać Cię po prostu pod innym adresem - i słusznie ! :) Swoją drogą... wydaje mi się nawet, że długo z tym zwlekałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Teraz też to widzę i żałuję, że wcześniej się na to nie zdecydowałam. No ale lepiej późno niż wcale. :)

      Usuń
  2. Super ! Czekam z niecierpliwością :) z pewniścią pozytywnie znów mnie zaskoczysz

    OdpowiedzUsuń
  3. To na pewno Twój nowy projekt będzie petardą - czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń