sobota, 11 lipca 2015

NAJLEPSZE BALKONY POLSKIEJ BLOGOSFERY

Balkon, to jedyna część mojego mieszkania, która jeszcze do niedawna była zupełnie bezużyteczna. Obecnie prezentuje się tak: <KLIK>

Daleko mu do perfekcji więc stale przeglądam internet w poszukiwaniu inspiracji. Jest ich mnóstwo, a każde kolejne zdjęcie zapisywane w folderze "balkon - inspiracje" wprawia w coraz większy zachwyt! Okazuje się, że nie tylko na zagranicznych stronach można znaleźć takie cuda. Zobaczcie, jakie piękne balkony mają nasze polskie blogerki:



1.


Marta z bloga http://mylittlehomemypassion.blogspot.com/ posiada na balkonie dwie rzeczy, które stanowią dla mnie absolutny priorytet - jest to kanapa i oświetlenie!





Całość pięknie prezentuje się wieczorem!

Więcej zdjęć tego balkonu znajdziesz tutaj: <KLIK>

2.


Przeglądając bloga Marysi z http://www.blog.marieedecor.pl/ zauroczył mnie cudowny fotel - oj, marzy mi się taki! :)



Koniecznie zobacz posta, w którym znajdziesz więcej zdjęć: <KLIK>

3.


Balkon Oli z bloga http://ozebrze.blogspot.com/ ma coś, czego u siebie zapewne nigdy nie zobaczę - sporą ilość pięknych roślin (zupełnie nie mam ręki do kwiatów!). Wieczory z takimi widokami muszą być bezcenne:


Balkon w pełnej okazałości został ukazany na blogu: <KLIK>

4.


Asia z bloga http://mojdom-mojapasja.blogspot.com/ świetnie wykorzystała potencjał wąskiego balkonu:


Uwaga! Na bloga Asi wchodzisz na własną odpowiedzialność (w poście znajdują się zdjęcia pysznych wypieków, które zawsze wystawiają moją dietę na próbę :D): <KLIK>

5.


Kolejnym małym (a w zasadzie maleńkim!) balkonem jest ten, który należy do Pauli z bloga http://refreszing.blogspot.com/


Tutaj znajdziesz metamorfozę, jaką przeszedł ten balkon: <KLIK>

Paula jest szczęściarą i posiada również drugi balkon, znacznie większy:

W moim mieszkaniu brak tak żywych kolorów. Zastanawiam się, czy nie przemycić ich właśnie na balkonie. Zobacz na blogu Pauli, jak efektownie się prezentują: <KLIK>

6.


Joanna, znana z bloga http://mamawcentrum.blogspot.com/ jest posiadaczką cudownego balkonu! Przede wszystkim, nietypowy kształt stwarza duże możliwości aranżacji, które autorka bloga świetnie wykorzystała:


Żywe kolory, mnóstwo kwiatów oraz drobiazgi tworzące niepowtarzalny klimat. Całość znajdziesz tutaj: <KLIK>


Te zestawienie jest moją subiektywną opinią. Jeżeli znasz inne balkony, których aranżacja warta jest uwagi, koniecznie podziel się nimi w komentarzu - mój folder musi się czymś żywić! :)

23 komentarze :

  1. Na balkonie Joanny (6) to ja po prostu bym chciała zamieszkać :) pozdrawiam, Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! To co, wybierzemy się tam na weekend w odwiedziny? :D

      Usuń
    2. Oj, to Joanna musi przygotować sporo materacy! :D

      Usuń
  2. Piękne! No i ten fotel - też chcę :) Tak bardzo chciałabym mieć balkon... Teraz mam murek zaraz za drzwiami balkonowymi (już mogli zrobić zwykłe okno).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyobrażam sobie mieszkania bez balkonu a ten fotel to mi ciągle zaprząta myśli. :)

      Usuń
  3. Mają dziewczyny pomysły! :-) Super! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, ale to bardzo dziękuję za umieszczenie mnie w tak zacnym gronie :))) I zapraszam nieustanie na balkonową kawkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj tylko datę a ja już piekę ciacho i się pakuję! :D

      Usuń
  5. Super zestawienie, tym zdolnym kobietom należy się wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły, a aranżacja każdego z balkonów niepowtarzalna ! Wielkie brawa dla właścicielek ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  7. PS - zapraszam w odwiedziny na mój balkon. Tegoroczna odsłona jeszcze w przygotowaniu, ale niebawem pochwalę się całością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na efekt końcowy. :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. To ja zapraszam do siebie na kawę tarasową :)

    http://www.zoykahome.pl/2015/07/05.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Ci bardzo za wyjątkowe wyróżnienie, to bardzo motywuje! ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni zasłużone!

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Kurcze każdy fantastyczny ale dla mnie chyba ten u Oli jest the best, chociaż u Marysi w tym fotelu mogłabym wypoczywać całe lato :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znalazły się wśród nich i moje typy do tytułu "naj":) Doszłam do punktu, w którym nie wyobrażam sobie mieszkania bez balkonu- zapraszam także na swój:) http://www.przeplatanekolorami.pl/2015/07/balkonowy-vintage-w-turkusie-gakowe.html

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja! :)

      Pozdrawiam i już pędzę oglądać Twój balkon!

      Usuń