czwartek, 25 czerwca 2015

DOMOWY RELAKS - KONKURS NA FANPAGE'U!

Jakiś czas temu, zaprezentowałam na blogu mój sposób na stworzenie niebanalnej dekoracji w sypialni. <KLIK>

Jeżeli oryginalne wieszaki przypadły Ci do gustu to zapraszam do wzięcia udziału w konkursie!


Szczegóły dotyczące zadań konkursowych oraz regulamin znajdziesz na moim FANPAGE'U!

Co w konkursie jest najlepsze? NAGRODZONE ZOSTANĄ AŻ 3 OSOBY! :)

Co można wygrać? Zestawy drewnianych ozdób (zabawne wieszaki, napisy, gadżety) oraz farby Śnieżka.


NAGRODA 1
DREWNIANY WIESZAK "JESTEM NA TAK" + DREWNIANY NAPIS "RELAX" + BIAŁA FARBA ŚNIEŻKA

NAGRODA 2
DREWNIANY WIESZAK "JESTEM NA TAK" + DREWNIANY GADŻET "LIŚĆ" + DREWNIANY GADŻET "WĄSY" + RÓŻOWA FARBA ŚNIEŻKA

 NAGRODA 3
DREWNIANY WIESZAK "DZIEŃ DOBRY" + DREWNIANY NAPIS "DOM" + ZIELONA FARBA ŚNIEŻKA

Pamiętaj, że bawimy się na FACEBOOK'U! Informacji szukaj także na INSTAGRAMIE!

* konkurs powstał przy współpracy z firmą Śnieżka.

fot. Maciek Kowalski

8 komentarzy :

  1. Bardzo mi się podobają zarówno konkurs, jak i same wieszaki. Chucham na szczęście ! pozdrawiam, Paula

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja daję szansę innym - takie zestawy i u mnie wylądowały :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieszaki są super! Mój już pomalowany. :)

      Usuń
  3. Jakie fajne są te wieszaki! Ten z "dzień dobry" witałby mnie każdego ranka, dodatkowo pomalowałabym go na srebrno! :-) Zgłaszam udział w konkursie, bo wieszak to moje "przydasię"
    Pozdrawiam! :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę powodzenia! :)

      Usuń
  4. Zgłaszam się do konkursu ! ;) wieszaki są ekstra , zgadnę że tylko frajer nie chciał by go mnieć w swojej garderobie ;)

    OdpowiedzUsuń