niedziela, 7 czerwca 2015

BEFORE AND AFTER: MOJE M - ŁAZIENKA

Przyszedł czas na before&after ostatniego z pomieszczeń - łazienki.
Tak wyglądała przed remontem: <KLIK>


Sprzęty zakupione zostały przed przystąpieniem do remontu łazienki. Z przedmiaru wynikało, że pomiędzy wanną a umywalkami pozostanie przestrzeń o ok. 20,00 cm większa niż jest obecnie. W trakcie remontu zdecydowaliśmy się na stelaże celem zabudowania brzydkich rur i w ten sposób straciliśmy sporo cennej przestrzeni. Początkowo widząc efekt końcowy żałowałam, że pospieszyliśmy się z zakupem mebli i sprzętów sanitarnych bo w tamtym czasie sądziłam, że skłonna byłabym zrezygnować z podwójnej umywalki. Co za bzdura! ;)

Odwieczny konflikt "prysznic czy wanna" rozwiązany. 

Dwie umywalki to pierwsza i w zasadzie najważniejsza z wytycznych jakie były stawiane podczas urządzania łazienki. Oboje jesteśmy śpiochami i gdy rano w pośpiechu szykujemy się do pracy, dwie umywalki są niezastąpione. Nie przeszkadza mi nawet fakt, że przez to łazienka jest ciasna - my się w niej mieścimy i to najważniejsze. :)


Marokańskich płytek szukałam bardzo długo, ale było warto bo jestem nimi zachwycona!

Po więcej zdjęć zapraszam na instagram.

24 komentarze :

  1. podoba mi sie!:) a szafeczka pod umywalka chyba najbardziej:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam częściej. ;)

      Usuń
  3. Jestem zachwycona - co tu dużo dodawać. Różnica kolosalna! Niewątpliwie charakteru nadają płytki podłogowe - świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To fakt, płytkami do teraz jestem zachwycona. :)

      Usuń
  4. Ułżyłabym umywalkę obok prysznica a nie na przeciw, a poza tym fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy z pewnością byłoby więcej miejsca jednak nie zmieściłyby się dwie umywalki a to było priorytetem. :)

      Usuń
  5. Ja to bym się bała, że przy porannej krzątaninie łokciem wybiję szybę prysznica :D dla mnie za wąsko, ale wizualnie przepiękna łazienka, i w ogóle całe mieszkanie. Jestem pod ogromnym wrażeniem całego bloga! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co użytkujemy ją od kilku miesięcy i szyba cała (łokcie o dziwo też!)). Dla mnie również za wąsko (na szczęście tylko wizualnie bo jeżeli chodzi o samo poruszanie się w niej to nic mi nie przeszkadza), gdybym wiedziała, że zabudowa rur aż o tyle zmniejszy łazienkę to zapewne wymyśliłabym jakieś inne rozwiązanie.

      Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  6. Nie wiem czy to złudzenie optyczne, ale razi mnie naroże wanny w drugim rzędzie płytek od góry... natomiast duże wrażenie zrobiły na mnie płytki marokańskie! A już zupełnie największe to, że zachowaliście pomysł odnośnie dwóch umywalek - brawa za konsekwencję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ spostrzegawczość! :D Naroże wanny miało zostać ponownie wykończone fugą bo poprzednia się wykruszała. Nie jest to uszczerbek w płytkach tylko ich brzeg, który niezafugowany tworzy taką "plamę" na zdjęciu.

      Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej. :)

      Usuń
  7. Cudowne płytki podłogowe. Po prostu och i ach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moją Droga, łaznenką skradłaś moje serce. Serio:) Więc kiedy kawa? :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jak najszybciej - u mnie powoli rozluźnia się kalendarz! :D

      Usuń
  9. Różnica przed i po ogromna! Dwukomorowa umywalka wpasowała się idealnie, tylko na zdjęciu rzeczywiście wygląda, jakby przestrzeń między wanną a umywalką była niewielka.
    Uśmiechnęłam się na widok podłogi, bo taką samą właśnie skończyliśmy układać u nas w łazience. Bardzo fajna, jeszcze raz też bym ją kupiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wybrałabym ją po raz drugi, jest świetna!

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Miejsca może nie wiele, ale za to jak dobrze to wygląda! Efekt zmiany jest oszałamiający!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna łazienka! Gratuluje pomysłu i wykonania:)

    Bardzo proszę o informację o szybie-parawanie przy wannie: czy jest wykonana na zamówienie i z jakiego materiału została wykonana. Jak się sprawuje?

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Szyba przy wannie wykonana jest ze szkła hartowanego. Zakupiliśmy ją w Castoramie. Sprawuje się świetnie i gdybyśmy raz jeszcze mieli urządzać łazienkę to na pewno po raz kolejny zdecydowalibyśmy się na to rozwiązanie. :)

      Pozdrawiam!

      Usuń