środa, 6 maja 2015

JESTEM JOLA

W ostatnich postach pokazałam już, jak wyglądało mieszkanie które kupiłamW kolejnych będę dzieliła się zmianami jakie w nim zachodzą. Skoro znasz już moje cztery kąty, pora na poznanie mnie.


Po kilku miesiącach pisania bloga nadszedł czas, aby się przedstawić: jestem Jola, miło mi. :)



Więcej zdjęć, przedstawiających m.in. migawki z mojego życia (oraz przemycone kadry mojego mieszkania po remoncie :D), znajdziesz na profilu instagramowym: 

Chcąc być na bieżąco z tym, co tutaj się dzieje, zapraszam na fanpage: 

14 komentarzy :

  1. no to do zobaczenia w sobote w samo południe!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać! :)

      Usuń
  2. No i czemu dopiero teraz?? Nie rozumiem! Piękne zdjęcie i piękna Ty! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)

      PS. 5 miesięcy to nie aż tak długo. :D

      Usuń
  3. Super wyglądasz i piękne zdjęcie :)
    Pokazuj się jak najczęściej!

    Do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Ja już na spotkaniu miałam wizję, by Ci zaproponować jakąś sesję ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeny, dziękuję! :)

      Usuń
    2. Oj to i ja nie moge byc gorszy!:) Zapraszam na sesje portretowa!:)

      Usuń
    3. No proszę, chyba muszę kupić terminarz! :D

      Usuń
  5. Jola - piękna kobieta:) fajnie, że dodałaś fotę - miło wiedzieć jak wygląda ktoś kogo się czyta:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z dodaniem zdjęcia to dobra decyzja. Wyglądasz pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń