wtorek, 12 maja 2015

BLOG IN TALK - KATOWICE

Kilka miesięcy temu opisywałam relacje ze spotkania Blog in talk w Krakowie. Tym razem miałam przyjemność uczestniczyć w Blog in talk, które odbyło się w Katowicach

Organizatorzy, Magda i Piotr z Blogów wnętrzarskich, stanęli na wysokości zadania - miejsce które wybrali zdecydowanie mnie zachwyciło. Leżaki, butelki, skrzynki - wszystko to stworzyło klimat, dzięki któremu można było zapomnieć, że znajdujemy się w samym centrum miasta! Nie wspominając już o pysznym jedzeniu jakie serwuje restauracja KAFEJ. Kto był i o czym rozmawialiśmy?


na zdjęciu kolejno: Marcelina z sisters about, Violetta z moja sekretera, Paweł z hanuskowy kącik, Magda z wnętrza Zewnętrza, Lilla z kokonlilli, Anna z coach your home, Agnieszka z agnieszkabuchta, Joanna z aranzstudiownetrz, ten koleś jeszcze nie ma bloga - na razie tylko się przysłuchiwał i ja. 


"DOBRY BLOG, CZYLI JAKI?" 

Po wyjściu ze spotkania temat nadal był dla mnie otwarty bo nie sposób jednoznacznie określić, który blog jest dobry. Każdy z czytelników posiada własny gust i wyszukuje w sieci treści, które spełniają jego oczekiwania. Być może nie chodzi o to, aby zdobyć receptę na jeden, dobry blog ale o to, aby ulepszać swój i starać się określić własne, właściwe cele blogowania? W końcu, jak już kiedyś wspominałam, to cele są najważniejsze. :)

* sponsorami spotkania blogerów byli: Orange i Śnieżka


więcej zdjęć na moim profilu na instagramie

14 komentarzy :

  1. Przedostatni Pan powinien się zabrać za pisanie bloga, wydaje mi się, że była by całkiem interesująca lektura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo go namawiałam, ale póki co ma za dużo na głowie. :D

      Usuń
  2. Zazdroszczę spotkania! Piękna pogoda, piękne miejsce i piękni ludzie :p
    Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytać relację z takich spotkań, chociaż sama w żadnym nie uczestniczyłam i jakoś nie spieszy mi się w chwili obecnej na takie wyjścia. Być może teraz w głowie mam ważniejsze kwestie do ogarnięcia i to jest tego głównym powodem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tylko będziesz miała okazję to koniecznie wybierz się na takie spotkanie - daje niesamowicie wiele motywacji do działań! :)

      Usuń
  4. Uwielbiam blogowe spotkania. Tyle ucza, no i nie ma jak pogadac z kims kto tez bloguje bo jak narazie fryzjerki mi wysmiewaja bo sie naczytaly pudelka i mysla ,ze blogowanie to posty o jakies spodniczkach i torebkach.. ech
    Fajna ekipa i miejscowka na Twoim spotkaniu :)
    Ania, Yay Interiors + Lifestyle & Beauty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam bo nic tak nie motywuje do dalszych działań! I pomyśleć, że 5 miesięcy temu zakładając bloga nawet nie miałam pojęcia, że takie spotkania istnieją! :)

      Usuń