niedziela, 31 maja 2015

BEFORE AND AFTER: MOJE M - SALON

Dzisiaj bez zbędnego rozpisywania się bo przygotowałam bardzo dużo zdjęć! :)

Przed remontem salon wyglądał tak: KLIK. Obecnie nie jest jeszcze zupełnie wykończony (w planach jest wykonanie obudowy kaloryfera, montaż drewnianych rolet i zakup portalu biokominka). Brakuje także dodatków takich jak poduszki na sofie czy półeczki na ścianach. Marzy mi się witryna zamiast regału, nie wspominając o zmianie koloru ścian. Najdłużej szukałam odpowiedniej farby właśnie do salonu. Bliska byłam pomalowania go na biało do czasu aż nie podejmę decyzji jaki kolor będzie tu najbardziej pasował. Chyba odrobinkę żałuję, że tak nie zrobiłam - obecny kolor w zamierzeniu miał być szary a wpada w odcienie niebieskiego, czasem nawet fioletu. Bezpośrednio po pomalowaniu ścian byłam nim zachwycona, później zaczął mnie wręcz drażnić a teraz na nowo go polubiłam. Mimo wszystko plan dotyczący zmian w salonie jest już w mojej głowie i tylko czekam na odpowiednią okazję! Czy kiedykolwiek przychodzi ten moment, w którym remont uznaje się za zakończony? :)

Jak salon wygląda teraz?

















więcej zdjęć na instagramie 

32 komentarze :

  1. cudo! tak bym właśnie chciała! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny salon! I wcale nie wygląda na "niewykończony", zakochałam się w pięknym stole ;) z jakiego sklepu stół i kanapa?
    Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Stół jest z Ikei a sofa z Agaty. :)

      Usuń
  3. Cudnie!! naprawde swietnie to zrobilas!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać w każdym wnętrzu Wasz styl :-) Szybciutko dokupuj/rób!!! resztę i pokazuj w całości salon :-)
    Teraz jest opcja: w trakcie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chyba to nie będzie aż tak szybciutko niestety. ;)

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba ta przemiana :). Mamy dokładnie taki sam układ salonu, drzwi i okna w tych samych miejscach :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, z chęcią wprowadziłabym się do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bosko! rewelacyjne lampy! krzesła to już w ogóle - cud miód:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Salon piękny, zwłaszcza część ze stołem prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra! Kanapa na środku i stół pod oknem to idealny układ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale przytulnie! Miękko, spokojnie. Ja swojego salonu do czasu remontu nie pokażę ;p
    Ps. Telewizor stoi visavi okna,to nie jest uciążliwe w praktyce? Podoba mi się że kanapa nie stoi pod ścianą. Kącik jadalniany przeboski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na Twój remont. Użytkowanie telewizora o dziwo nie jest uciążliwe (też się o to obawiałam), nie odbija się w nim okno. ;)

      Usuń
  11. Wszystko mi się podoba, salon prezentuje się doskonale :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. A co to za farba na ścianach? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny ten Twój salon. :) Kanapę mam identyczną :) A skąd te stoliki przy niej? Ikea?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Stoliki są od producenta Signal. :)

      Usuń
  14. Pięknie. Szkoda,że ja nie robiłam zdjęć "before " :( bo te Twoje robią bardzo pozytywne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia "before" to podstawa - dopiero patrząc na nie widzę jak wiele się zmieniło! :)

      Usuń
  15. Metamorfoza super, swietny podzial na czesc jadalna i czesc dzienna no i wszystkie elementy super do siebie dopasowane :-) ekstra!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę z takich opinii. :)

      Usuń
  16. Dla mnie po prostu REWELACJA! Zmiana ogromna... aż bije blask od tych pomieszczeń. Muszę Ci zdradzić, że mamy podobny stół z tą różnicą że blat jest 13 cm (przynajmniej takie stwarza pozory). Krzesła wybraliśmy nieco inne ale o tym niebawem :) Czekam teraz na kuchnię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - ja dopiero patrząc na te zdjęcia widzę różnicę! Czekam już na efekty Waszego remontu. :)

      Usuń