piątek, 17 kwietnia 2015

BŁOGI SPOKÓJ – MOJE "M": SYPIALNIA

Pomieszczenie które przeznaczyliśmy na sypialnię nie jest łatwe do zaaranżowania. Sporo planów musiało zostać zmienionych z uwagi na fakt, że obecny układ uniemożliwiał większość rozwiązań. 



Okno dostarcza sporo światła dziennego dzięki czemu pomieszczenie wydaje się być większe.

Pokój jest długi jednak minusem jest to, że jest bardzo wąski.

Pomimo tego, że sypialnia jest troszeczkę "nieustawna", bardzo się cieszę że to pomieszczenie udało się stworzyć. Na pewnym etapie byliśmy skłonni chwilowo zrezygnować z sypialni (szukając oszczędności). Gdy teraz o tym pomyślę, cieszę się, że tak się nie stało. Już niedługo pokażę jak obecnie wygląda nasza sypialnia. :)

15 komentarzy :

  1. No to będzie wyzwanie. Pomieszczenie jest ciężko ustawne i wąskie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę śledzić bo mamy identyczny pokój. Został przeznaczony dla córki i w miarę sensownie zagospodarowany ale z racji układu mieszkania wolałabym oddać jej nasza przestronną sypialnię, gdzie miałaby więcej miejsca na wszystkie strefy nastolatki łóżko, biurko, ale też miejsce gdzie mogłaby przyjmować gości a nam wystarczyłby na sypialnie. Jednak dotąd brakło mi inwencji jak sypialnię tam wcisnąć. Mamy dodatkowy minus bo u nas drzwi są na środku ściany. To wielkie utrudnienie wbrew pozorom. Także czekam niecierpliwie. Chyba w ogóle mamy podobne mieszkania. Ja swoje zastałam w podobnym stanie, Kuchnie mam podobną a przedpokój miała. Dziś nie ma po nim śladu. Życzę powodzenia i wytrwałości.

    Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka pomysłów co do aranżacji tego pomieszczenia na sypialnię. Aktualnie, jak już wspominałam w poście, fundusze przeznaczone na sypialnię były dosyć okrojone więc na chwilę obecną pozostaje nam jedno rozwiązanie. Kolejne opcje dojdą w momencie, w którym w końcu dorobimy się szafy i łóżka. ;) Z meblami problem jest tego typu, że chcąc aby przestrzeń tej niewielkiej sypialni była w 100% wykorzystana, musiałabym zamawiać je pod wymiar a to niestety jest nieco kosztowne. Jednak nie potrafię znaleźć odpowiedniej szafy, która weszłaby na ścianę zaraz obok drzwi. Albo są za szerokie i nie wejdą, albo są zupełnie wąziutkie w związku z czym nie pomieścilibyśmy w nich swoich rzeczy. Także raczej zdecyduję się na meble robione na wymiar. Co do łóżka - tu sprawa również nie jest prosta. Pokój jest tak wąski, że nie jesteśmy w stanie znaleźć odpowiedniej wersji, która umożliwiłaby ustawienie go w poprzek a taki układ póki co pasuje nam najbardziej.

      Zapraszam do regularnych odwiedzin, już niedługo zrobię sesję swojego mieszkania i zaprezentuję na blogu efekt "po". Oprócz realizacji mojej sypialni, z pewnością pojawią się także inspiracje oraz zostaną zaprezentowane przeróżne rozwiązania. Jeżeli jednak potrzebujesz porady "na wczoraj" to napisz na maila podanego w zakładce "kontakt", postaram się coś doradzić.

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Życzę powodzenia :) Gdybym musiała urządzić takie wnętrze, to już wiem jakby ono wyglądało. Jak byłam dzieckiem miałam dokładnie taki pokój.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. Oh cholercia! A ja tak patrze i sobie mysle... czy ty tak naprawde az nie doczytalam ,ze to dopeiro przed zdjecie.. matko.. o co ja cie w myslach oskarzylam to juz moje :D haha czekam na zdjecia po! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahahahhahaa, Ania - zastanawiam się teraz ile osób myśli, że ta łososiowo-morelkowa sypialnia to efekt mojej ciężkiej pracy którą się chwalę :D

      Usuń
  5. Bardzo jestem ciekawa zmian. My wybudowaliśmy dom, a teraz widzę, że sypialnia to będzie wyzwanie, bo mogłaby być większa, chociaż jest dość ustawna. No cóż, trzeba będzie to jakoś ogarnąć bez marudzenia. Będę wypatrywała efektów, może mnie zainspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zawsze istnieje szereg rozwiązań i któreś z nich na pewno okaże się idealne! :)

      Usuń
    2. Oby. Wszak jestem kobietą, nie takie rzeczy ogarniałam :)

      Usuń
  6. mam podobny problem - wąska sypialnia - jest trochę inspiracji w sieci- poszperaj, mam nadzieję, że podołamy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam z niecierpliwością na finał :) moja sypialnia prawie identyczna ...w układzie :)

    OdpowiedzUsuń