czwartek, 2 kwietnia 2015

BLOG IN TALK - KRAKÓW

Dzisiejszy post jest bardzo wyjątkowy. Dlaczego? Bo podczas realizacji tego posta wiele rzeczy wydarzyło się po raz pierwszy!

Przede wszystkim, pierwszy raz odkąd założyłam bloga piszę tekst o "normalnej" (jak dla kogo) porze (jest przed 16:00) a nie jak zazwyczaj to bywa w godzinach 1:00 - 3:00 (czuję się z tym jakoś dziwnie więc chyba jednak powrócę do moich normalnych godzin :)). 

Pierwszy raz na blogu pojawią się zdjęcia, które nie zostały znalezione w czeluści internetu (wykonała je Jagoda z Fotoplastykon) i po raz pierwszy ja również się na nich pojawię (z tym również czuję się dziwnie :D).

Co do samego spotkania, pierwszy raz wzięłam udział w spotkaniu blogerów wnętrzarskich. 

Pierwszy raz spotkałam na nim grupę dziewczyn, w której słowo "YTONG" jest zrozumiałe i ANI RAZU żadna z nas nie poruszyła tematu fryzur, makijażu czy ciuchów - to lubię!

O czym więc rozmawiałyśmy?

fot. Fotoplastykon

Może po kolei... spotkałyśmy się w kawiarni Cafe Bar Magia (piękne miejsce w samym centrum Krakowa aczkolwiek to wnętrze jest tematem na zupełnie inny post!). Organizatorami byli Magda i Piotr Motrenko z Blogów wnętrzarskich, którzy na Blog In Talk w Krakowie zaprosili wspaniałe osoby! 

fot. Fotoplastykon
na zdjęciu od lewej: Ola z O ZebrzeAga z Gu tworzy (Aga przemyciła do tego babskiego grona jednego, malutkiego faceta w brzuszku! ;)), Ola z Stabrawa.pl, jaMaria z Proste WnętrzeOlka z Collage BlogDominika z Soho minimalMagda z WnetrzaZewnetrza.pl, Asia z Mój dom - moja pasjaAnia z Cup of artMagda z Simply About Home i Aga z Pani Dyrektor.

Dziewczyny są niesamowite ze względu na to co robią i ogrom pracy, który w to wkładają. Nie myślcie, że wszystkie blogerki wnętrzarskie są takie same... Łączy nas miłość do pięknych, estetycznych wnętrz jednak każda z nas ma inne doświadczenia i pracujemy na zupełnie różnych stanowiskach. Wymiana tych doświadczeń jest bardzo wartościowa. O czym więc rozmawiałyśmy?

fot. Fotoplastykon

Temat spotkania to "Bloger - marka - czytelnik". 

Dzieliłyśmy się swoimi doświadczeniami w blogowaniu. Opowiedziałyśmy o projektach nad którymi pracujemy oraz podzieliłyśmy się również tymi pomysłami, nad którymi chciałybyśmy pracować jednak z różnych względów jest to na chwilę obecną niemożliwe. 

Poruszyłyśmy temat współpracy z markami i tutaj wniosek nie jest najciekawszy - na chwilę obecną niewiele jest firm świadomych z korzyści współpracy z blogerami i nie do końca wiedzą w jaki sposób współpraca ta powinna wyglądać. No ale nie ma co narzekać! Ważne, że wśród nich zdarzają się również te firmy, które współpracują bardzo dobrze a za tymi współpracami stoją wyjątkowi ludzie.

Czytelnicy blogosfery wnętrzarskiej odbierani są jako fajne, pozytywne osoby. Szukałyśmy jednak powodu dla którego tematyka wnętrzarska cieszy się mniejszą popularnością niż modowa czy kulinarna. Czyżby wszyscy chcieli dobrze zjeść i dobrze się ubrać ale niekoniecznie chcą dbać o to, aby dobrze mieszkać? ;)

Ze spotkania wyszłam zmotywowana do dalszego blogowania i przepełniona pozytywną energią! :)

Dla Ciebie, czytelniku, mam dobrą wiadomość: mam świadomość, że relacja z tego spotkania nie wniesie nic do Twojego życia. Nie znajdziesz w tym poście odpowiedzi na pytanie które Cię nurtuje, nie dowiesz się o nowinkach ze świata wnętrz ani też nie poznasz pięciu sposobów na metamorfozę domu niskim kosztem. Dlatego chcę Cię poinformować, że to spotkanie było wstępem do stworzenia czegoś, co będzie inspiracją i korzyścią również dla Ciebie. :) 

Zmykam pracować nad wspomnianymi projektami. Tymczasem Tobie polecam zapoznanie się z blogami dziewczyn, które poznałam na Blog In Talk. Nie tylko dziewczyny są super - ich blogi także! :)

8 komentarzy :

  1. Myślałam, że to był tylko mój "pierwszy raz" :D - jak na prawie wyłącznie babskie spotkanie było bardzo rzeczowo, prawda? Cieszę się, że Cię poznałam i do kolejnego spotkania. Olka B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można powiedzieć, że było nawet bardzo rzeczowo. Ja również się cieszę, że mogłam Cię poznać! :)

      Usuń
  2. Fajne spotkanie a jeszcze fajniej czytać u kolejnej z NAS wrażenia:) Koniecznie musimy to powtórzyć :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że już niedługo spotkamy się ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I czekam na kolejne Twoje zdjęcia na blogu :) (jak nie z Tobą, to Twojego autorstwa) :)

    OdpowiedzUsuń