niedziela, 21 grudnia 2014

KOLEJNY BLOG O WNĘTRZACH

"Kolejny blog o wnętrzach" - część z Was na pewno tak pomyśli zaglądając tu po raz pierwszy. Oczywiście jest to prawdą. Mogę jednak zapewnić, że koncepcja założenia bloga nie opiera się jedynie na zdjęciach ściągniętych z sieci, mających stanowić inspiracje (chociaż i tych nie zabraknie!).

O tym kim jestem, możecie przeczytać w zakładce "o mnie", a o genezie powstania bloga napiszę w tym poście.


Aktualnie jestem na etapie remontowania i urządzania mieszkania. Przetrząsając internet w poszukiwaniu niezbędnych informacji zauważyłam, że nie ma takiego miejsca, w którym można znaleźć odpowiedzi na wszystkie pytania (albo po prostu ja nie miałam przyjemności na takowe natrafić :)). Chciałabym, aby takim miejscem stał się ten blog. Krótko mówiąc: maksimum konkretów pod jednym adresem.

Witam serdecznie każdego z osobna, kto zawitał tutaj i dobrnął do końca postu. :)


Ja zabieram się za przygotowywanie kolejnego, a w nim odpowiedź na zasadnicze pytanie: Co wybrać? Dom czy mieszkanie?

1 komentarz :

  1. Cieszę się, że w końcu powstał blog, w którym będą odpowiedzi na wszystkie pytania związane z urządzeniem mieszkań :D

    OdpowiedzUsuń